5 Mart 2012 Pazartesi

Palyaço


                                                    Umursamıyorum yılgınlığımı filan
                                                    Çünkü sessizce yaşanmalı her şey
                                                    Bir devrim sesszce olmalı mesela
                                                    Ve her sözcüğüne inanmalı bir palyaçonun

                                                    Bir palyaço neden yalan söylesin ki
                                                    Ben palyaço olsaydım söylemezdim
                                                   Marangoz olsaydım da söylemezdim
                                                   Ben insan olsaydım yalan söylemezdim!

                                                   Hem nereden çıkardınız palyaçonun yalnızlığını
                                                   Kaç kilo çeker ki bir palyaço
                                                   Hem neden yüzüme vuruyorsunuz
                                                   Bir çirkin ördek yavrusu olduğumu

                                                  Gocunmam ki ben, ben gocunmam
                                                  Bir palyaço ne kara gocunmazsa
                                                  O kadar, o kadar gocunmam işte

                                                  Rakı doldurun! Eksilmesin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder