7 Mart 2012 Çarşamba

Bir erkek neden ağlar ?

Bir erkek neden ağlar? Ya da ben neden ağlarım? Bilmiyorum aslında bugüne kadar gerçek aşkı yakalamışken kaybeden,avuçlarının arasından kayan tek insan ben değilimdir herhalde.Ama işte öyle.
 BİR ERKEK AĞLIYORSA GERÇEKTEN AĞLIYORDUR.
Seviyorum unutmak istemiyorum,Ben onu sevmeyi sevdim,ben onu özlemeyi sevdim.
Ağlıyorum geceleri uyurken ama o bunun farkında değil,Yine de tanrı ya konuşuyorum;Diyorum ki ona
Ben gerçekten seviyorum eğer karşısında ki onu gerçekten seviyorsa hep mutlu olsunlar.

Gözlerim hep ağlamaklı,bunu kimseye belli edemem ben.
Demesinler efe ağlıyor efe aşk acısı çekiyor
Ona hep ''mutlu ol istediğinle ol ama hep mutlu ol kimse ye üzdürme kendini,üzecek kim var ne olursa olsun sil hayatından sadece seni mutlu edebileceklere yer ver,ailen en büyük mutluluğun vazgeçme onlardan ama gerçekten sevdiğinden de vazgeçme'' diyorum,bilmiyor ki ben bunları derken içimde ki acıyı gözlerimde ki yaşı.
Velhasıl ben seviyorum,öyle işte dicek söz yok SEVİYORUM.

Sanmayın ki erkekler yalancı gözyaşı döker.Erkekler gerçekten seviyorsa gözyaşı döker!

Onu çok ama çok seviyorum.

EFE BAŞARAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder