6 Mart 2012 Salı

Sonra neden olduğunu bilmiyorum ama onu sevmeye başladım, Bunu yapmak için doğmuş gibiydim, işini çok iyi yapan bir mühendis gibi çalıştım, koklayıp içime doldurdum, öpüp dudağıma işledim. Sonra adıyla seslenmeyi kestim."aşkım" ya da "sevgilim"der oldum, o da öyle demeye başladı. Birbirinin aynı iki objenin bir araya gelmesi gibi bir şeydi bu gittiğimiz her yere,en az birbirimiz kadar yakışıyorduk. Bir gün, ayrılmamız gerektiğini söyledi. Buna anlam veremedim, ona "neden" diye sorduğumda, beni artık sevemediğini söyledi. Bunu anlayamadım, anlamak istemiyordum, biliyordum bunu anlasamda hiç bir işe yaramayacaktı. Sonra bu yazının sonuna vurucu bir son yazmayı düşündüm, gerek yoktu..ilk cümleyi kullanmak istedim. "Sonra neden olduğunu bilmiyorum ama onu sevmeye başladım." Çünkü hala devam etmekte olan tek şey buydu, vurucuydu, sizi bilmiyorum ben hala öldürüyordu.
EFE BAŞARAN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder