7 Mart 2012 Çarşamba

Nedensiz İşte

Bazen kendimi karanlıklar içinde kaybolmuş gibi hissediyorum,nedenini bilmiyorum,bazen nedensiz pek çok şey yapabiliyorum.Mesela geçenlerde aşık oldum,nedeni yok sadece aşık oldum.Bu ara çok duygusalım çünkü aşığım heran gözyaşlarım yerinde duramayıp göz kapaklarımın arasından sızacak gibi hissediyorum,sızıyor bazen,bazen sızmıyor ama hep sızacak gibi,velhasıl aşık oldum işte.


Nedensiz aşık oldum.
Bağlayan pek çok şey var aslında beni ona,nitekim bana verdiği cevaplar ,düşünceleri ,kaşı gözü,doğallığı,zekası,o kıvırcık saçları ,en önemliside birine değer verdiğinde gerçekten değer veriyor olması.Öyle iki günde unuttum ya da boşver diyecek biri değil,Çok ama çok akıllı.


Nedensiz aşığım işte.
Her gece telefonuma attığım fotoğraflarına bakarak uyuyorum,uyandığımda ilk iş telefonuma bakıp günaydın mesajı attığını okuyup cevap vermeyi istemek,Aşkı 2-3 güde yaşayamıyorum yapım değil işte,Bazen bağlandım mı tam bağlanı veriyorum,tutamıyorum kendimi,yapamıyorum onsuz,heran mesajını bekliyorum,Belki de tek sorun aşk mı diyenler olacak tabi ki değil pek çok sorunla karşı karşıyayız bu hayatta.Ama en çok canımı yakan konu budur.
Aşığım işte NEDENSİZ..

İsmini açık etmeyeceğim ama baş harfi ben.

EFE BAŞARAN.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder